
Tragel
Tragel heeft AAG gevraagd om te ondersteunen bij het zo optimaal inrichten van de facilitaire organisatie. Hierbij aandacht hebbend voor de wensen, verwachtingen en behoefte van de klant (de zorgteams) en de ondersteunende dienst. De facilitaire processen moesten hier op een zo efficiënt mogelijke wijze op aansluiten.
Ontwerpfase
Er zijn gesprekken gevoerd met de interne klanten, van managers tot begeleiders, van Tragel om de klantwaarde vast te stellen. Vervolgens hebben medewerkers van de afdelingen facilitair, ICT en huisvesting gesproken over hun verwachtingen. Tijdens deze sessies hebben we ook een analyse uitgevoerd van bestaande processen en gewenste activiteiten. Met de gebundelde informatie hebben we een passend advies uitgebracht over de herinrichting van de ondersteunende dienstverlening en optimalisatie van kritische processen.
Resultaten
Het advies voorziet in een centrale servicedesk voor facilitair, ICT en huisvesting met een mogelijkheid tot uitbreiding naar overige ondersteunende diensten (HR, financiële administratie etc.). In het advies zijn rollen en bevoegdheden in de nieuwe situatie beschreven, mogelijkheden in relatie tot maatwerk en de ProductenDienstenCatalogus en financiële inzichten betreffende bestaande en toekomstige situatie. Tot slot hebben we een voorstel gedaan voor implementatie aan de hand van een stappenplan.
Het advies van AAG gaat Tragel helpen om een toekomstbestendige, optimale ondersteuning te bieden wat ten goede komt aan zorgteams en uiteindelijk de bewoner.
Ger van de Voorde
hoofd facilitaire zaken
Amarant en AAG ontwikkelden een Strategisch Vastgoedplan met een dynamisch dashboard voor betere vastgoedsturing en duurzaamheid.
Stichting Aanzet koos voor AAG en digitaliseerde volledig. Het resultaat: snellere processen, minder fouten en betere HR-ondersteuning.
Wouter Boone, product owner AFAS bij Kindergarden, vertelt over de functie van AFAS en de samenwerking met de AAG consultants.
Optimaliseer databeheer in de zorg met AAG Analytics: Een succesverhaal van St. Pieters en Bloklands Gasthuis
AAG Analytics helpt PZC Dordrecht met data gedragen zorg voor betere efficiëntie en datakwaliteit.
Davy Osten, manager Financiën en bedrijfsvoering, vertelt waarom ze bij Bergweide erg enthousiast zijn over de introductie van Kas & Pas.
AAG heeft MeanderGroep op weg geholpen naar een goede basis waarop de facilitaire dienstverlening verder kan ontwikkelen.
Interview met bestuurder Bianca Rijnders over de positieve ervaringen van AAG Analytics bij Woonzorgcentrum De Zeeg.
Lister zocht een duurzame oplossing om efficiënter te kunnen werken en kosten te besparen. Lees meer over de AAG aanpak in deze klantcase.
AAG heeft in opdracht van Sité Woondiensten een NEN 2767 inspectie (Nulmeting) en inventarisatie van alle bouwkundige elementen uitgevoerd.