Geschiedenis van AAG
Vandaag de dag, verbetert AAG de bedrijfsvoering van zorgorganisaties. Maar hoe is AAG ontstaan?
Onze oorsprong ligt ver in het verleden: AAG is opgericht in 1962. We bestaan dus al meer dan 60 jaar! Destijds verzorgden we uitsluitend de salarisadministratie van zorgorganisaties. Langzamerhand specialiseerden we ons ook in personeels- en financiële administratie.
AAG groeide door en met die nieuwe medewerkers kwam ook nieuwe kennis. Naast alle administratieve zaken richtten we ons ook steeds meer op het adviseren van zorgorganisaties, in eerste instantie in de bouwsector.
Toen ook de facilitaire dienstverlening werd toegevoegd, was het plaatje compleet. Nu, zoveel jaar later, doen we nog steeds wat we vroeger deden én meer. Zorgorganisaties kunnen bij onze collega’s terecht voor alle uitdagingen die zij tegenkomen. Of het nu gaat om de bedrijfsvoering, de salarisadministratie of een facilitair vraagstuk.
Het logo door de jaren heen
“Weetje: De naam AAG is ontstaan als afkorting voor Advies en Administratie Groep. Inmiddels doen we veel meer dan dat en houden we het gewoon bij AAG.”
Jubileummagazine ZESTIG
Vanwege het 60 jarig bestaan van AAG brachten we een speciaal magazine uit. Een magazine vol verhalen van klanten en relaties, oud-collega’s en AAG’ers over ‘zestig jaar voor en met elkaar’. De stijl van het magazine is gebaseerd op de verschillende logo’s en huisstijlen die AAG heeft gehad.
“AAG bestaat al meer dan 60 jaar!”
Johan van Houwelingen, Bestuurder